Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.contributor.authorІващенко, Оксана Алімівна-
dc.contributor.authorЛазоренко, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorПодлесна, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-18T10:37:36Z-
dc.date.available2025-11-18T10:37:36Z-
dc.date.issued2025-11-17-
dc.identifier.issn2786-6300-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26137-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу тенденцій розвитку освіти в умовах цифрової трансформації та формування суспільства, орієнтованого на навчання впродовж життя. Розглянуто взаємозв’язок технологічних, педагогічних і управлінських інновацій, які формують нову освітню парадигму XXI століття. Показано, що сучасна система освіти зазнає впливу глобальних викликів – швидкого технологічного прогресу, змін ринку праці та потреби у відновленні людського капіталу в умовах воєнних і поствоєнних реалій. Обґрунтовано необхідність переходу до гнучкої, інклюзивної та людиноцентричної моделі освіти, зорієнтованої на формування компетентного, творчого і соціально відповідального фахівця. Розкрито зміст технологічної трансформації освіти: роль штучного інтелекту, аналітики даних, віртуальної та доповненої реальності у створенні персоналізованих траєкторій навчання. Наголошено, що ефективність цифровізації залежить від педагогічного дизайну та готовності викладачів виступати фасилітаторами навчального процесу. Приділено увагу педагогічним інноваціям – проєктно-орієнтованому навчанню, соціально-емоційному розвитку і травмо-інформованим практикам, що сприяють гуманізації освіти та забезпеченню психологічної безпеки здобувачів. Висвітлено значення системи Lifelong Learning як основи сучасної освітньої політики, спрямованої на гнучкість, професійну мобільність і соціальну згуртованість. Підкреслено роль цифрового лідерства як стратегічного чинника управління змінами та розвитку цифрової культури освітніх інституцій. Рекомендовано подальші емпіричні дослідження з оцінки впливу ШІ на результати навчання й академічну доброчесність. Зроблено висновок, що майбутнє освіти визначається синергією технологічних, педагогічних і гуманістичних інновацій, які забезпечують стійкість і гуманізацію освітнього простору України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectцифрова трансформація освітиuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectцифрове лідерствоuk_UA
dc.subjectнавчання впродовж життяuk_UA
dc.subjectсоціально-емоційне навчанняuk_UA
dc.subjectтравмоінформовані практикиuk_UA
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk_UA
dc.titleМайбутнє освіти: тенденції та інновації у викладанні й навчанні в контексті цифрової трансформації та навчання впродовж життяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальні_питання_11_41_2025.pdf16,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.