Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26137Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ненько, Юлія Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Іващенко, Оксана Алімівна | - |
| dc.contributor.author | Лазоренко, Людмила Василівна | - |
| dc.contributor.author | Подлесна, Валентина Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T10:37:36Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T10:37:36Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-17 | - |
| dc.identifier.issn | 2786-6300 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26137 | - |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу тенденцій розвитку освіти в умовах цифрової трансформації та формування суспільства, орієнтованого на навчання впродовж життя. Розглянуто взаємозв’язок технологічних, педагогічних і управлінських інновацій, які формують нову освітню парадигму XXI століття. Показано, що сучасна система освіти зазнає впливу глобальних викликів – швидкого технологічного прогресу, змін ринку праці та потреби у відновленні людського капіталу в умовах воєнних і поствоєнних реалій. Обґрунтовано необхідність переходу до гнучкої, інклюзивної та людиноцентричної моделі освіти, зорієнтованої на формування компетентного, творчого і соціально відповідального фахівця. Розкрито зміст технологічної трансформації освіти: роль штучного інтелекту, аналітики даних, віртуальної та доповненої реальності у створенні персоналізованих траєкторій навчання. Наголошено, що ефективність цифровізації залежить від педагогічного дизайну та готовності викладачів виступати фасилітаторами навчального процесу. Приділено увагу педагогічним інноваціям – проєктно-орієнтованому навчанню, соціально-емоційному розвитку і травмо-інформованим практикам, що сприяють гуманізації освіти та забезпеченню психологічної безпеки здобувачів. Висвітлено значення системи Lifelong Learning як основи сучасної освітньої політики, спрямованої на гнучкість, професійну мобільність і соціальну згуртованість. Підкреслено роль цифрового лідерства як стратегічного чинника управління змінами та розвитку цифрової культури освітніх інституцій. Рекомендовано подальші емпіричні дослідження з оцінки впливу ШІ на результати навчання й академічну доброчесність. Зроблено висновок, що майбутнє освіти визначається синергією технологічних, педагогічних і гуманістичних інновацій, які забезпечують стійкість і гуманізацію освітнього простору України. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | цифрова трансформація освіти | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
| dc.subject | цифрове лідерство | uk_UA |
| dc.subject | навчання впродовж життя | uk_UA |
| dc.subject | соціально-емоційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | травмоінформовані практики | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні інновації | uk_UA |
| dc.title | Майбутнє освіти: тенденції та інновації у викладанні й навчанні в контексті цифрової трансформації та навчання впродовж життя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Актуальні_питання_11_41_2025.pdf | 16,73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


