Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемент, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2017-06-20T11:59:00Z-
dc.date.available2017-06-20T11:59:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми сучасної педагогічної освітиru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2681-
dc.description.abstractУ статті розглядається сформованість мотиваційного компонента розробленої моделі готовності курсанта до роботи у процесі професійної підготовки. У роботі визначено основні методи педагогічного дослідження – анкетування, опитування, бесіди, які дозволили виявити динаміку мотиваційної сфери: визначити першорядні та другорядні мотиви вибору професії офіцера МНС. Ключові слова: модель готовності майбутнього офіцера МНС, мотиваційний компонент, мотивація, інтерес, анкетування.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherРВНЗ „КРИМСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ” (м. ЯЛТА)ru_RU
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectпрофесійна діяльністьru_RU
dc.subjectпедагогічний експирементru_RU
dc.titleАналіз результатів педагогічного експерименту у формуванні готовності майбутнього офіцера ДСНС до професійної діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pspo_2013_39(2)__13 (2).pdfАналіз результатів педагогічного експерименту у формуванні готовності майбутнього офіцера ДСНС до професійної діяльності346,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.