Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубіна, Тетяна-
dc.contributor.authorДмитренко, Марія-
dc.date.accessioned2025-12-16T10:59:04Z-
dc.date.available2025-12-16T10:59:04Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27104-
dc.descriptionЧубіна Т., Дмитренко М. ФІЛОСОФІЯ КОМУНІКАЦІЇ: ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЦІННОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОГО КОНСТРУЮВАННЯ. Вісник гуманітарного наукового товариства: наукові праці. Випуск 25. Черкаси: Видавництво «306», 2025. С. 117-124.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаси: Видавництво «306», 2025.uk_UA
dc.subjectФілософія, комунікації, ідентичність, цінностіuk_UA
dc.titleФІЛОСОФІЯ КОМУНІКАЦІЇ: ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЦІННОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОГО КОНСТРУЮВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник-25.pdf4,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.