Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27104
Назва: ФІЛОСОФІЯ КОМУНІКАЦІЇ: ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЦІННОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОГО КОНСТРУЮВАННЯ
Автори: Чубіна, Тетяна
Дмитренко, Марія
Ключові слова: Філософія, комунікації, ідентичність, цінності
Дата публікації: кві-2025
Видавництво: Черкаси: Видавництво «306», 2025.
Опис: Чубіна Т., Дмитренко М. ФІЛОСОФІЯ КОМУНІКАЦІЇ: ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЦІННОСТЕЙ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОГО КОНСТРУЮВАННЯ. Вісник гуманітарного наукового товариства: наукові праці. Випуск 25. Черкаси: Видавництво «306», 2025. С. 117-124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27104
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник-25.pdf4,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.