Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27183Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ryzhchenko, Olga | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T11:10:19Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-17T11:10:19Z | - |
| dc.date.issued | 2025-12-12 | - |
| dc.identifier.citation | Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції OPEN SCIENCE NOWADAYS: MAIN MISSION, TRENDS AND INSTRUMENTS, PATH AND ITS DEVELOPMENT | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27183 | - |
| dc.description.abstract | Сучасні професійні стандарти детермінують необхідність формування високого рівня іншомовної професійної комунікативної компетентності у випускників нефілологічних спеціальностей. Традиційні граматико-орієнтовані методики навчання виявляються недостатніми для забезпечення потреб спеціалізованої міжкультурної комунікації. Лексико-граматичний підхід пропонує ефективне вирішення цієї проблеми, постулюючи мову переважно як сукупність лексичних одиниць. Актуальні емпіричні дослідження у сфері англійської мови за професійним спрямуванням підтверджують домінування високочастотних полілексемних структур у професійному дискурсі. Спрямоване засвоєння цих лексичних «блоків» суттєво оптимізує швидкість мовленнєвого продукування та його прагматичну точність. Метою даної наукової статті є теоретичне обґрунтування лексико-граматичного підходу як оптимальної методологічної основи для інтенсифікації розвитку іншомовної професійної комунікативної компетентності. Впровадження лексико-граматичного підходу демонструє значну ефективність, що реалізується через такі ключові педагогічні механізми: 1. Підвищення автоматичності мовлення: засвоєння лексичних «блоків» як цілісних, неаналізованих одиниць мінімізує когнітивне навантаження в процесі продукування мовлення. 2. Покращення точності та конвенційності: фокусування на вивченні колакацій та домено-специфічних граматичних патернів забезпечує використання мови у відповідності до професійних конвенцій та запобігає виникненню інтерференційних помилок, спричинених буквальним перекладом. 3. Індуктивне опанування граматики: граматичні правила вивчаються індуктивно та функціонально в межах автентичних професійних текстів. Лексико-граматичний підхід репрезентує собою значний методологічний прорив у педагогіці викладання іноземної мови за професійним спрямуванням. Зосереджуючись на автентичних, високочастотних мовних одиницях та їхніх конкретних граматичних патернах, він забезпечує більш плавне, прагматично точне та контекстуально релевантне спілкування. | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.publisher | Вінниця-Відень | uk_UA |
| dc.subject | лексико-граматичний підхід, професійна комунікативна компетентність, лексичні «блоки», англійська мова для спеціальних цілей, швидкість мовлення, колакації, індуктивне засвоєння граматики. | uk_UA |
| dc.title | The lexical-grammatical approach as a methodological framework for developing foreign language professional communicative competence of National University of Civil Protection cadets | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| The Lexical-Grammatical Approach.pdf | 2,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


