Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27275| Title: | КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
| Authors: | ІВАНЕНКО, Олександр ШАРІПОВА, Дар’я АРХИПЕНКО, Володимир |
| Keywords: | розвитком професійної компетентності СТАНУ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ГАСІННЯ ПОЖЕЖ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ» 2 травня 2025 року Черкаси 2025 |
| Citation: | Матеріали XVІ Міжнародної науково-практичної конференції «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ГАСІННЯ ПОЖЕЖ ТА ЛІКВІДАЦІЇ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ» 2 травня 2025 року Черкаси 2025 |
| Abstract: | Управління розвитком професійної компетентності особового складу підрозділів ДСНС є процесом визначення стратегії і тактики досягнення заданого кваліфікаційного рівня, прогнозування професійного зростання і самоствердження. Серед найбільш поширених визначень поняття «управління» нам імпонують надані Т. Десятовим [1] (упереджальний, цілеспрямований вплив на об‘єкт управління, який забезпечує виконання характеристик та особливостей як об‘єктів управління, дій і досягнень, заданих цілей), Г. Єльниковою (особливий вид людської діяльності в умовах постійних змін внутрішнього і зовнішнього середовища, який забезпечує цілеспрямований вплив на керовану систему для збереження і впорядкування її в межах заданих параметрів на основі закономірностей її розвитку та дії механізмів самоуправління) і Т. Шамовою (різновид розумової праці, що спрямована на забезпечення єдності, узгодженості, координації відповідної діяльності людей, які об‘єднані у трудові асоціації) [2, с. |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27275 |
| Appears in Collections: | Кафедра пожежно-рятувальної та фізичної підготовки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| теза приоритетна роль фізичної підготовки в ДСНС.pdf | 713,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


