Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасярум, Сергій Олегович-
dc.contributor.authorKasiarum, Serhii-
dc.contributor.authorBieliaieva, Karina-
dc.contributor.authorTarasenkova, Nina-
dc.contributor.authorAkulenko, Iryna-
dc.contributor.authorKraievska, Hanna-
dc.date.accessioned2025-12-24T19:24:21Z-
dc.date.available2025-12-24T19:24:21Z-
dc.date.issued2025-11-25-
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.22633/rpge.v29iesp2.20650uk_UA
dc.identifier.issn1519-9029-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27692-
dc.descriptionМасштабна війна проти України глибоко вплинула на сектор освіти, одну з найбільш вразливих та стратегічних сфер для соціальної стійкості. Це дослідження має на меті визначити та концептуалізувати основні сили та механізми трансформації освітніх форматів та контенту під час воєнного стану, що призвело до створення аналітичної моделі трансформації, зосередженої на інституційній стійкості, цифровій адаптації, безпеці, психосоціальній інтеграції та регуляторній гнучкості. Використовуються взаємопов'язані методи, такі як порівняльний аналіз, контент-аналіз, типологічна класифікація, систематизація та узагальнення. Запропонована модель охоплює реформи навчальних програм, засновані на цінностях, цифровізацію, безпечне та психосоціальне навчання, централізацію ресурсів та цифрову інклюзію, забезпечуючи безперервність освіти та інституційну стійкість. Висновки підкреслюють необхідність довгострокової стратегічної структури, яка поєднує цифрову рівність, правову модернізацію та міжсекторальну співпрацю для зміцнення інклюзивної, стійкої системи освіти, спрямованої на післявоєнну відбудову.uk_UA
dc.description.abstractThe large-scale war against Ukraine has profoundly affected the education sector, one of the most vulnerable and strategic areas for social sustainability. This study seeks to identify and conceptualize the main forces and mechanisms of transformation in educational formats and content during martial law, resulting in the creation of an analytical model of transformation focusing on institutional resilience, digital adaptation, security, psychosocial integration, and regulatory flexibility. Interrelated methods are used, such as comparative analysis, content analysis, typological classification, systematization, and generalization. The proposed model encompasses values-based curriculum reforms, digitalization, safe and psychosocial teaching, resource centralization, and digital inclusion, ensuring educational continuity and institutional sustainability. The conclusions highlight the need for a long-term strategic framework that combines digital equality, legal modernization, and intersectoral cooperation to strengthen an inclusive, resilient education system geared toward post-war reconstruction.uk_UA
dc.language.isoesuk_UA
dc.publisherRevista on Line De Política E Gestão Educacional, 29(esp2)uk_UA
dc.subjectEducational processuk_UA
dc.subjectEducation sectoruk_UA
dc.subjectEducational modelsuk_UA
dc.subjectTransformationuk_UA
dc.subjectLearninguk_UA
dc.titleChanges in the educational process during martial law: new approaches and content of educationuk_UA
dc.title.alternativeОсвітній процес в умовах воєнного стану: трансформація форм та змісту навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RPGE+e025049+PT.pdf1,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.