Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3046
Title: Організація та методика проведення занять в системі службової підготовки
Authors: Ромін, Андрій Вячеславович
Собина, Віталій Олександрович
Єлізаров, Олександр Вікторович
Дяченко, Дмитро Володимирович
Keywords: керівник занять, службова підготовка, професійна підготовка, форми організації навчально-методичної роботи
Issue Date: 2016
Publisher: Національний університет цивільного захисту України
Abstract: Автори навчально-методичного посібника поставили перед собою задачу у тому, щоб навчити керівників занять мислити і діяти методами проведення занять з метою підвищення як своєї професійної майстерності, так і якісної професійної підготовки своїх підлеглих. У навчально-методичному посібнику розглянуто форми організації навчально-методичної роботи фахівців служби цивільного захисту. Містяться сформульовані методи та прийоми навчання, способи забезпечення ефективної перевірки знань. Крім цього, навчально-методичний посібник містить прийоми організації підготовки та проведення занять керівником та рекомендовані зразки методичних документів для їх проведення.
Description: Даний навчально-методичний посібник необхідний для командирів аварійно-рятувальних підрозділів, начальників чергових змін аварійно-рятувальних загонів, викладацького складу, магістрів, ад’юнктів, докторантів та викладачів-методистів практичного навчання вищих навчальних закладів ДСНС України. Навчально-методичний посібник «Організація та методика проведення занять в системі службової підготовки» рекомендований для вивчення слухачами II - IV курсів, які проходять навчання за напрямком «Цивільний захист».
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3046
Appears in Collections:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
posibnik.PDF883,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.