Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-22T11:01:16Z-
dc.date.available2017-06-22T11:01:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано критерії оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто методику оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто можливості оцінювання системи державного регулювання інноваційної реклами через використання внутрішніх, зовнішніх і загальних показниківru_RU
dc.titleКЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИru_RU
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf516,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.