Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132
Title: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: У статті схарактеризовано критерії оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто методику оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто можливості оцінювання системи державного регулювання інноваційної реклами через використання внутрішніх, зовнішніх і загальних показників
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf516,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.