Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132
Назва: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано критерії оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто методику оцінювання ефективності державного регулювання інноваційної реклами; оглянуто можливості оцінювання системи державного регулювання інноваційної реклами через використання внутрішніх, зовнішніх і загальних показників
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3132
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf516,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.