Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3134
Title: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: У статті запропоновано дослідити сучасний стан та перспективи державного регулювання інноваційної реклами. Зокрема здійснено огляд сучасних видів інноваційної реклами, виділено найбільш перспективні види інноваційної реклами, проаналізовано особливості державного регулювання інноваційної реклами на нинішньому етапі.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3134
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf94,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.