Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3157
Title: МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ В ОЦІНЮВАННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: В статті побудовано модель оцінки ефективності державного регулювання інноваційної реклами шляхом поєднання ключових фінансових та нефінансових аспектів підходу «Збалансована система показників» та концепції усунення недоліків у функціонуванні, що є основою підходу «Шість сигм». Зокрема, обґрунтовано вибір методів оцінки ефективності державного регулювання інноваційної реклами. Побудовано модель оцінки ефективності функціонування державних органів виконавчої влади стосовно регулювання інноваційної реклами. Отримані результати є підґрунтям для подальшого реінжинірингу державного регулювання інноваційної реклами.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3157
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf134,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.