Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:38:40Z-
dc.date.available2017-06-23T07:38:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3158-
dc.description.abstractУ статті за допомогою методу узагальнення незалежних характеристик здійснено огляд існуючих моделей державного регулювання рекламного ринку та обґрунтовано вирішення важливої науково-практичної проблеми вдосконалення державного регулювання в сфері рекламної діяльності шляхом формування моделі державного регулювання інноваційними видами реклами. Наголошено на тому, що найбільш дієвою слід вважати таку модель, в якій державне регулювання сполучається з саморегулюванням рекламної діяльностіru_RU
dc.titleМОДЕЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ РЕКЛАМИru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf123,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.