Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3158
Title: МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИДІВ РЕКЛАМИ
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: У статті за допомогою методу узагальнення незалежних характеристик здійснено огляд існуючих моделей державного регулювання рекламного ринку та обґрунтовано вирішення важливої науково-практичної проблеми вдосконалення державного регулювання в сфері рекламної діяльності шляхом формування моделі державного регулювання інноваційними видами реклами. Наголошено на тому, що найбільш дієвою слід вважати таку модель, в якій державне регулювання сполучається з саморегулюванням рекламної діяльності
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3158
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf123,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.