Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3163
Назва: Розробка механізму впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльності
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано розробити механізм впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльності. Даний механізм базується на побудові уточненого прогнозу обсягу рекламного ринку України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3163
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 (1).pdf132,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.