Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:51:14Z-
dc.date.available2017-06-23T07:51:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164-
dc.description.abstractОбґрунтовано використання підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників” для формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами. Виокремлено ключові концепції та елементи підходу “Шість сигм”. Виділено основні аспекти підходу “Збалансована система показників”.ru_RU
dc.titleФормування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”ru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 (1).pdf133,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.