Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164
Title: Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: Обґрунтовано використання підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників” для формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами. Виокремлено ключові концепції та елементи підходу “Шість сигм”. Виділено основні аспекти підходу “Збалансована система показників”.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7 (1).pdf133,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.