Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164
Назва: Формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами на основі підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників”
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано використання підходів “Шість сигм” та “Збалансована система показників” для формування механізму оцінки ефективності та вдосконалення державного регулювання інноваційної реклами. Виокремлено ключові концепції та елементи підходу “Шість сигм”. Виділено основні аспекти підходу “Збалансована система показників”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3164
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 (1).pdf133,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.