Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:53:58Z-
dc.date.available2017-06-23T07:53:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166-
dc.description.abstractВ статті досліджено інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності в Україні. Зокрема, проаналізовано трансформаційні зміни в складі контролюючих органів державної влади стосовно сфери рекламної діяльності; виокремлено повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють контроль в сфері рекламної діяльності. Ключові слова: інституційний механізм, державне регулювання, сфера рекламної діяльності, контроль, повноваження.ru_RU
dc.titleІнституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльностіru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 (1).pdf146,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.