Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166
Title: Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: В статті досліджено інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності в Україні. Зокрема, проаналізовано трансформаційні зміни в складі контролюючих органів державної влади стосовно сфери рекламної діяльності; виокремлено повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють контроль в сфері рекламної діяльності. Ключові слова: інституційний механізм, державне регулювання, сфера рекламної діяльності, контроль, повноваження.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 (1).pdf146,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.