Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166
Назва: Інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено інституційний механізм державного регулювання в сфері рекламної діяльності в Україні. Зокрема, проаналізовано трансформаційні зміни в складі контролюючих органів державної влади стосовно сфери рекламної діяльності; виокремлено повноваження органів виконавчої влади, що здійснюють контроль в сфері рекламної діяльності. Ключові слова: інституційний механізм, державне регулювання, сфера рекламної діяльності, контроль, повноваження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3166
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 (1).pdf146,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.