Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorАбрамов, Юрий Алексеевич-
dc.date.accessioned2017-09-05T08:20:31Z-
dc.date.available2017-09-05T08:20:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНауковий вісник будівництва. - 2009. - Вип. 51. – С. 262-265ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3793-
dc.description.abstractПредложена модель оптимальной (по критерию минимального времени движения) прокладки маршрута наземными силами быстрого реагирования к очагу чрезвычайной ситуации по поверхности рельефа в условиях бездорожья. Модель допускает аналитическую постановку и численное решение в виде нахождения геодезической линииru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.relation.ispartofseries51;-
dc.subjectОРТИМАЛЬНЫЙ МАРШРУТru_RU
dc.subjectПОВЕРХНОСТЬ РЕЛЬЕФАru_RU
dc.titleМОДЕЛЬ ОПТИМАЛЬНОЙ МАРШРУТИЗАЦИИ ПРИ ДОСТИЖЕНИИ ОЧАГОВ ПРИРОДНЫХ И ПРИРОДНО-ТЕХНОГЕННЫХ ЧСru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.МОДЕЛЬ ОПТИМАЛЬНОЙ МАРШРУТИЗАЦИ%.pdf418,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.