Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.contributor.authorСоколовський, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorЯковлєв, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2017-05-26T07:15:40Z-
dc.date.available2017-05-26T07:15:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Академії внутрішніх військ МВС України. - 2013. Вип. 1 (21). - С. 9-15ru_RU
dc.identifier.urihttp://nangu.edu.ua/wp-content/uploads/2013/07/znp_2013_12.pdf#page=9-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/383-
dc.description.abstractОбобщены результаты анализа публикаций теоретических и экспериментальных исследований сглаживающей способности пневматических шин. Определено, что в оценивании сглаживающей способности шины исследователи больше всего используют модель постоянного сглаживания, которая строится на процедуре осреднения удельных упругодемпфирующих характеристик шины либо исходного микропрофиля дороги на постоянном интервале.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherАкадемія внутрішніх військ МВС Україниru_RU
dc.subjectпневматическая шинаru_RU
dc.subjectдеформацияru_RU
dc.subjectсглаживающая способностьru_RU
dc.subjectдемпфирующие элементыru_RU
dc.subjectрежимы нагружения колесаru_RU
dc.subjectколебательная системаru_RU
dc.subjectмикропрофиль дорогиru_RU
dc.titleОБЗОР МЕТОДОВ МОДЕЛИРОВАНИЯ СГЛАЖИВАЮЩЕЙ СПОСОБНОСТИ ШИНru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp_2013_12.pdf5,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.