Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.contributor.authorДонський, Дмитро Вадимович-
dc.contributor.authorКонохов, В.И.-
dc.contributor.authorШкольный, С.М.-
dc.date.accessioned2017-05-26T08:49:20Z-
dc.date.available2017-05-26T08:49:20Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСборник научных трудов "Вестник НТУ "ХПИ" : Динаміка та міцність машин. - 2006. - №32. - С. 105-111ru_RU
dc.identifier.issn2078-9130-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/395-
dc.description.abstractРешение вопросов утомленной прочности и характера разрушения для пневматических шин является достаточно сложной проблемой по многим аспектам. Современные системы конечно-элементного анализа позволяют получить решение для ряда моментов этой проблемыru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherНТУ" ХПИ"ru_RU
dc.subjectпневматическая шинаru_RU
dc.subjectдефекты шиныru_RU
dc.titleАнализ расчетных методов оценки работоспособности элементов автомобильных шинru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2006_32_Larin_Analiz raschetnykh.pdf559,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.