Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Юлія Юрііївна-
dc.contributor.authorКуліш, Яна-
dc.date.accessioned2017-09-24T20:23:28Z-
dc.date.available2017-09-24T20:23:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди: Психологіяru_RU
dc.identifier.otherББК 88-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4063-
dc.description.abstractПроаналізовані наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалогічність координує загальні дії людини і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведені результати емпіричного дослідженняru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХНПУ, Харківru_RU
dc.relation.ispartofseriesВипуск 39;-
dc.subjectдіалогічне спілкуванняru_RU
dc.subjectдіалогічністьru_RU
dc.subjectінтелектуальний розвитокru_RU
dc.subjectінтелектru_RU
dc.subjectтворче мисленняru_RU
dc.titleДіалогічність як засіб розвитку особистостіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХНПУ_ вип 39_2011.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.