Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4063
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільїна, Юлія Юрііївна | - |
dc.contributor.author | Куліш, Яна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-24T20:23:28Z | - |
dc.date.available | 2017-09-24T20:23:28Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Вісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди: Психологія | ru_RU |
dc.identifier.other | ББК 88 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4063 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовані наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалогічність координує загальні дії людини і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведені результати емпіричного дослідження | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ХНПУ, Харків | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 39; | - |
dc.subject | діалогічне спілкування | ru_RU |
dc.subject | діалогічність | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | ru_RU |
dc.subject | інтелект | ru_RU |
dc.subject | творче мислення | ru_RU |
dc.title | Діалогічність як засіб розвитку особистості | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ХНПУ_ вип 39_2011.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.