Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабанова, Любов Матвіївна-
dc.contributor.authorСкороходова, Ольга-
dc.date.accessioned2017-09-27T11:14:41Z-
dc.date.available2017-09-27T11:14:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4146-
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання визначення рівня поло-рольової ідентифікації студенток, що вибрали професію психолога. Показано, що питання усвідомлення полорольової ідентифікації індивіда, її співвіднесення з обраним видом діяльності–це проблема, яка повинна вирішуватись в умовах сучасної системи освіти, в тому числі і у вищій школі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкатегорія статіru_RU
dc.subjectгендерні стереотипиru_RU
dc.titleКАТЕГОРІЯ СТАТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗУМІННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТОК-ПСИХОЛОГІВru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bocharovski_chitannya_2016.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.