Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4146
Назва: КАТЕГОРІЯ СТАТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗУМІННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТУДЕНТОК-ПСИХОЛОГІВ
Автори: Балабанова, Любов Матвіївна
Скороходова, Ольга
Ключові слова: категорія статі
гендерні стереотипи
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються питання визначення рівня поло-рольової ідентифікації студенток, що вибрали професію психолога. Показано, що питання усвідомлення полорольової ідентифікації індивіда, її співвіднесення з обраним видом діяльності–це проблема, яка повинна вирішуватись в умовах сучасної системи освіти, в тому числі і у вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4146
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bocharovski_chitannya_2016.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.