Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Тамара Анатоліївна-
dc.contributor.authorСадова, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-11-21T12:03:17Z-
dc.date.available2017-11-21T12:03:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНУЦЗУru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292-
dc.description.abstractВсе більше іноземних та вітчизняних вчених в галузі менеджменту акцентують увагу на необхідність вважати маркетинг п’ятою класичною функцією менеджменту поряд з плануванням, організацією, мотивуванням та контролем. Не зважаючи на сотні визначень маркетингу, для організацій,що є господарюючими суб’єктами ,але ,при цьому, не ведуть комерційної діяльності, доцільно буде визначати його: по-перше,як набір ефективних інструментів, які є необхідними для функціонування організації в умовах високої конкуренції; по-друге, як важливу частину системи управління організацією.ru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectфункції менеджментуru_RU
dc.subjectінструменти впливуru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.titleМАРКЕТИНГ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тезисы о маркетинге,как функции менеджмента.pdf230,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.