Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292
Title: МАРКЕТИНГ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Authors: Гончарова, Тамара Анатоліївна
Садова, Ірина Олександрівна
Keywords: маркетингова діяльність
функції менеджменту
інструменти впливу
комплекс маркетингу
Issue Date: 2015
Citation: НУЦЗУ
Abstract: Все більше іноземних та вітчизняних вчених в галузі менеджменту акцентують увагу на необхідність вважати маркетинг п’ятою класичною функцією менеджменту поряд з плануванням, організацією, мотивуванням та контролем. Не зважаючи на сотні визначень маркетингу, для організацій,що є господарюючими суб’єктами ,але ,при цьому, не ведуть комерційної діяльності, доцільно буде визначати його: по-перше,як набір ефективних інструментів, які є необхідними для функціонування організації в умовах високої конкуренції; по-друге, як важливу частину системи управління організацією.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292
Appears in Collections:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тезисы о маркетинге,как функции менеджмента.pdf230,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.