Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292
Назва: МАРКЕТИНГ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Автори: Гончарова, Тамара Анатоліївна
Садова, Ірина Олександрівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
функції менеджменту
інструменти впливу
комплекс маркетингу
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: НУЦЗУ
Короткий огляд (реферат): Все більше іноземних та вітчизняних вчених в галузі менеджменту акцентують увагу на необхідність вважати маркетинг п’ятою класичною функцією менеджменту поряд з плануванням, організацією, мотивуванням та контролем. Не зважаючи на сотні визначень маркетингу, для організацій,що є господарюючими суб’єктами ,але ,при цьому, не ведуть комерційної діяльності, доцільно буде визначати його: по-перше,як набір ефективних інструментів, які є необхідними для функціонування організації в умовах високої конкуренції; по-друге, як важливу частину системи управління організацією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5292
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тезисы о маркетинге,как функции менеджмента.pdf230,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.