Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трегубов, Д.Г. | - |
dc.contributor.author | Трегубова, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-05T09:03:53Z | - |
dc.date.available | 2018-01-05T09:03:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Наступність у викладанні природничих дисциплін на прикладі хімії на різних рівнях освіти / МАТЕРІАЛИ Міжнародної науково-практичної конференції «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛІ» (XXIV КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) 18-19 травня 2017 року м. Полтава, 288-289 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5982 | - |
dc.description.abstract | Підвищення якості освіти є першочерговою задачею формування необхідних компетентностей у випускників навчальних закладів різних рівнів. Не останню роль у цьому відіграють природничі дисципліни, які є основою формування світогляду дитини та стану самоконтролю її безпеки. Тому першими знайомити з природничими основами починають ще батьки, а для цього і в них повинно бути адекватне світосприйняття. Таким чином, очевидним э той факт, що викладання природничих дисциплін на рівні свідомого та грамотного користувача навколишнім світом є необхідною складовою освіти в цілому. Освіта у такій різноплановій науці, як хімія повинна будуватись за принципом «від загального до окремого», що забезпечить на кожному етапі навчання достатній рівень сформованих компетентностей для грамотного світогляду та високих професійних якостей. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | формування компетентностей | ru_RU |
dc.subject | природничі дисципліни | ru_RU |
dc.subject | світогляд дитини | ru_RU |
dc.subject | хімія | ru_RU |
dc.subject | професійні якості | ru_RU |
dc.title | Наступність у викладанні природничих дисциплін на прикладі хімії на різних рівнях освіти | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трегубов2017ПолтаваПДФ.pdf | Освіта-хімія | 203,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Tytul, zmist_Karushuns'ki chytannaj_2017.pdf | титул-Кариш | 363,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Трегубов2017ПолтаваПДФ.pdf | Наступність викладання хімії | 501,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.