Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Афанасьєва, Наталя Євгенівна | - |
| dc.contributor.author | Гончарик, Іріна Андріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2017-05-29T17:48:02Z | - |
| dc.date.available | 2017-05-29T17:48:02Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Проблеми екстремальної та кризової психології. Зб. наук. праць. Вип. 19. – Харків : НУЦЗУ, 2016. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкривається поняття толерантності та важливість цієї якості, як професійно важливої, для майбутніх психологів. Представлено аналіз проведеного дослідження видів та рівнів толерантності. З метою підвищення рівня розвитку толерантності у майбутніх фахівців була створена та проведена спеціальна програма соціально-психологічного тренінгу. | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | Харків : НУЦЗУ | ru_RU |
| dc.subject | толерантність | ru_RU |
| dc.subject | психолог | ru_RU |
| dc.subject | інтолерантність | ru_RU |
| dc.subject | види толерантності | ru_RU |
| dc.subject | рівні толерантності | ru_RU |
| dc.subject | соціально-психологічний тренінг | ru_RU |
| dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Afanasyeva_Honcharyk.PDF | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ | 491,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


