Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва, Наталя Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарик, Іріна Андріївна-
dc.date.accessioned2017-05-29T17:48:02Z-
dc.date.available2017-05-29T17:48:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроблеми екстремальної та кризової психології. Зб. наук. праць. Вип. 19. – Харків : НУЦЗУ, 2016.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632-
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття толерантності та важливість цієї якості, як професійно важливої, для майбутніх психологів. Представлено аналіз проведеного дослідження видів та рівнів толерантності. З метою підвищення рівня розвитку толерантності у майбутніх фахівців була створена та проведена спеціальна програма соціально-психологічного тренінгу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарків : НУЦЗУru_RU
dc.subjectтолерантністьru_RU
dc.subjectпсихологru_RU
dc.subjectінтолерантністьru_RU
dc.subjectвиди толерантностіru_RU
dc.subjectрівні толерантностіru_RU
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгru_RU
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasyeva_Honcharyk.PDFСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ491,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.