Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632
Назва: | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ |
Автори: | Афанасьєва, Наталя Євгенівна Гончарик, Іріна Андріївна |
Ключові слова: | толерантність психолог інтолерантність види толерантності рівні толерантності соціально-психологічний тренінг |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Харків : НУЦЗУ |
Бібліографічний опис: | Проблеми екстремальної та кризової психології. Зб. наук. праць. Вип. 19. – Харків : НУЦЗУ, 2016. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається поняття толерантності та важливість цієї якості, як професійно важливої, для майбутніх психологів. Представлено аналіз проведеного дослідження видів та рівнів толерантності. З метою підвищення рівня розвитку толерантності у майбутніх фахівців була створена та проведена спеціальна програма соціально-психологічного тренінгу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Afanasyeva_Honcharyk.PDF | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ | 491,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.