Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632
Назва: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ
Автори: Афанасьєва, Наталя Євгенівна
Гончарик, Іріна Андріївна
Ключові слова: толерантність
психолог
інтолерантність
види толерантності
рівні толерантності
соціально-психологічний тренінг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків : НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Проблеми екстремальної та кризової психології. Зб. наук. праць. Вип. 19. – Харків : НУЦЗУ, 2016.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається поняття толерантності та важливість цієї якості, як професійно важливої, для майбутніх психологів. Представлено аналіз проведеного дослідження видів та рівнів толерантності. З метою підвищення рівня розвитку толерантності у майбутніх фахівців була створена та проведена спеціальна програма соціально-психологічного тренінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/632
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasyeva_Honcharyk.PDFСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ ПСИХОЛОГА В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ВНЗ491,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.