Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425
Title: | Концепція тренінгу розвитку комплексу когнітивних здібностей. |
Authors: | Швалб, Антон Юрийович |
Keywords: | Когнітивні здібності . сприйняття тренінг увага |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | НУЦЗУ |
Series/Report no.: | 21;212-220 |
Abstract: | Метою даної роботи є опис програми циклу тренінгових занять, спрямованих на розвиток комплексу когнітивних здібностей. Основою концепції нашої тренінгової програми служать положення когнітивно-поведінкової корекції. Нам необхідно, з одного боку, виробити стійкі поведінкові навички, відносно кожного блоку. При цьому слід пам'ятати і про другу сторону питання: відсутність функціональних когніцій, адекватних поставленій задачі, знижують ефект поведінкової складової, що, в свою чергу, приводить нас до необхідності включення даного елемента в програму. Програма будується за блоковим принципом, тобто кожен когнітивний елемент опрацьовується в окремому блоці як пріоритетний, але в сінергічном розвитку з усіма іншими частинами. Структурно-логічна схема зустрічі будується за наступним принципом: декларація теми, мети, завдань зустрічі; розігрів, актуалізація поточного стану процесу, який тренується; проблематизація учасників щодо когнітивної складової (оспорювання когніцій), і\або функціональної ефективності патернів, що використовуються; відпрацювання нових навичок; рефлексивний аналіз результатів, включаючи ретрофлексію переживань, помилок, вдалих рішень в ході заняття, а також профлекс області практичного застосування і можливостей подальшого розвитку набутих навичок. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425 |
Appears in Collections: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОНЦЕПЦІЯ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ КОГНІТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ..pdf | 274,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.