Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425
Title: Концепція тренінгу розвитку комплексу когнітивних здібностей.
Authors: Швалб, Антон Юрийович
Keywords: Когнітивні здібності .
сприйняття
тренінг
увага
Issue Date: 2017
Publisher: НУЦЗУ
Series/Report no.: 21;212-220
Abstract: Метою даної роботи є опис програми циклу тренінгових занять, спрямованих на розвиток комплексу когнітивних здібностей. Основою концепції нашої тренінгової програми служать положення когнітивно-поведінкової корекції. Нам необхідно, з одного боку, виробити стійкі поведінкові навички, відносно кожного блоку. При цьому слід пам'ятати і про другу сторону питання: відсутність функціональних когніцій, адекватних поставленій задачі, знижують ефект поведінкової складової, що, в свою чергу, приводить нас до необхідності включення даного елемента в програму. Програма будується за блоковим принципом, тобто кожен когнітивний елемент опрацьовується в окремому блоці як пріоритетний, але в сінергічном розвитку з усіма іншими частинами. Структурно-логічна схема зустрічі будується за наступним принципом: декларація теми, мети, завдань зустрічі; розігрів, актуалізація поточного стану процесу, який тренується; проблематизація учасників щодо когнітивної складової (оспорювання когніцій), і\або функціональної ефективності патернів, що використовуються; відпрацювання нових навичок; рефлексивний аналіз результатів, включаючи ретрофлексію переживань, помилок, вдалих рішень в ході заняття, а також профлекс області практичного застосування і можливостей подальшого розвитку набутих навичок.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.