Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425
Назва: | Концепція тренінгу розвитку комплексу когнітивних здібностей. |
Автори: | Швалб, Антон Юрийович |
Ключові слова: | Когнітивні здібності . сприйняття тренінг увага |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | НУЦЗУ |
Серія/номер: | 21;212-220 |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної роботи є опис програми циклу тренінгових занять, спрямованих на розвиток комплексу когнітивних здібностей. Основою концепції нашої тренінгової програми служать положення когнітивно-поведінкової корекції. Нам необхідно, з одного боку, виробити стійкі поведінкові навички, відносно кожного блоку. При цьому слід пам'ятати і про другу сторону питання: відсутність функціональних когніцій, адекватних поставленій задачі, знижують ефект поведінкової складової, що, в свою чергу, приводить нас до необхідності включення даного елемента в програму. Програма будується за блоковим принципом, тобто кожен когнітивний елемент опрацьовується в окремому блоці як пріоритетний, але в сінергічном розвитку з усіма іншими частинами. Структурно-логічна схема зустрічі будується за наступним принципом: декларація теми, мети, завдань зустрічі; розігрів, актуалізація поточного стану процесу, який тренується; проблематизація учасників щодо когнітивної складової (оспорювання когніцій), і\або функціональної ефективності патернів, що використовуються; відпрацювання нових навичок; рефлексивний аналіз результатів, включаючи ретрофлексію переживань, помилок, вдалих рішень в ході заняття, а також профлекс області практичного застосування і можливостей подальшого розвитку набутих навичок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6425 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОНЦЕПЦІЯ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ КОГНІТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ..pdf | 274,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.