Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6486
Назва: | Експериментальні дорожні дослідження плавності ходу спеціалізованого транспортного засобу з нелінійним підресоренням |
Автори: | Ларін, Олександр Миколайович Назаров, Олег Олександрович Водка, О.О. Соколовський, С.А. |
Ключові слова: | спеціалізований транспортний засіб, нелінійне підресорення, квазінульова жорсткість, плавність ходу specialized vehicle, nonlinear cushioning, quasi-zero stiffness, movement smoothing. |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вид-во НТУ «ХПІ»,м. Харків |
Бібліографічний опис: | Динаміка і міцність машин. Вісник НТУ «ХПІ» Зб. наук. праць. Вип.40, 2012 р. С.12-19. |
Короткий огляд (реферат): | роботі представлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розмі- щений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час перевезень. Експерименти про- ведені у вигляді дорожніх випробувань. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, що має квазінульову жорсткість. Порівняль- ний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити плавність ходу СТЗ.The results of the experimental investigations of the vibrations during the transportations of the goods which are mounted on specialized vehicle (SV) are presented in the paper. As experiments the road tests have been done. The SV has additional level of cushioning with nonlinear characteristic, which has quasi-zero stiffness. Comparative analysis has shown that quasi-zero stiffness cushioning essentially reduce the level of goods vibrations, so magnifying the movement smoothing. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6486 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної та рятувальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
49422-99069-1-PB.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.