Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-29T19:27:24Z-
dc.date.available2017-05-29T19:27:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПроблеми екстремальної та кризової психології. Збірник наукових праць. – Вип. 17. – Харків, НУЦЗУ, 2015 – С. 180-188ru_RU
dc.identifier.otherУДК 159.923.33-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/666-
dc.descriptionУ статті наведено теоретичний аналіз особливостей агресивності вихованців школи-інтернату, детермінанти її прояву, розвитку та негативного впливу на поведінку дитини, а також подано дані емпіричного дослідження прояву різних форм агресії у вихованців школи-інтернату в порівнянні зі школярами, які виховуються у сім'ях.ru_RU
dc.description.abstractУ статті наведено теоретичний аналіз особливостей агресивності вихованців школи-інтернату, детермінанти її прояву, розвитку та негативного впливу на поведінку дитини, а також подано дані емпіричного дослідження прояву різних форм агресії у вихованців школи-інтернату в порівнянні зі школярами, які виховуються у сім'ях.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectагресивністьru_RU
dc.subjectагресіяru_RU
dc.subjectвихованці школи-інтернатуru_RU
dc.subjectпідліткиru_RU
dc.subjectмолодший шкільний вікru_RU
dc.titleОсобливості агресивності вихованців школи-інтернатуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ushakova_Mirgorod nuczu 17 2015.pdf356,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.