Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorЛарін, Олексій Олександрович-
dc.contributor.authorВолков, В.П.-
dc.contributor.authorАрефін, Ю.В.-
dc.date.accessioned2017-05-29T19:28:57Z-
dc.date.available2017-05-29T19:28:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник НТУ «ХПІ». - 2012. - № 60 (966). С. 127-132ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/11808/1/vestnik_HPI_2012_60_Arefin_Prohnozuvannia.pdf-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/667-
dc.description.abstractПредставлено теоретичні дослідження по визначенню залежності опору кочення пневматичної шини від її швидкості із різними ступенями накопиченої втоми. Розглянуто математичне моделювання процесу вибігу автомобіля з урахуванням різного опору кочення колеса. Побудовано залежність між вибігом автомобіля та ступенем накопиченої втоми в шині, що може викорисовуватись як номограма для раннього діагностування цих дефектівru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ" ХПІ"ru_RU
dc.subjectпневматична шинаru_RU
dc.subjectресурсru_RU
dc.subjectвтомаru_RU
dc.subjectмомент опору коченняru_RU
dc.titleПрогнозування залишкового ресурсу втоми пневматичних шин по зміні вибігу автомобіляru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_60_Arefin_Prohnozuvannia.pdf595,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.