Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/667Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ларін, Олександр Миколайович | - |
| dc.contributor.author | Ларін, Олексій Олександрович | - |
| dc.contributor.author | Волков, В.П. | - |
| dc.contributor.author | Арефін, Ю.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2017-05-29T19:28:57Z | - |
| dc.date.available | 2017-05-29T19:28:57Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Вісник НТУ «ХПІ». - 2012. - № 60 (966). С. 127-132 | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/11808/1/vestnik_HPI_2012_60_Arefin_Prohnozuvannia.pdf | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/667 | - |
| dc.description.abstract | Представлено теоретичні дослідження по визначенню залежності опору кочення пневматичної шини від її швидкості із різними ступенями накопиченої втоми. Розглянуто математичне моделювання процесу вибігу автомобіля з урахуванням різного опору кочення колеса. Побудовано залежність між вибігом автомобіля та ступенем накопиченої втоми в шині, що може викорисовуватись як номограма для раннього діагностування цих дефектів | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | НТУ" ХПІ" | ru_RU |
| dc.subject | пневматична шина | ru_RU |
| dc.subject | ресурс | ru_RU |
| dc.subject | втома | ru_RU |
| dc.subject | момент опору кочення | ru_RU |
| dc.title | Прогнозування залишкового ресурсу втоми пневматичних шин по зміні вибігу автомобіля | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра інженерної та аварійно-рятувальної техніки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| vestnik_HPI_2012_60_Arefin_Prohnozuvannia.pdf | 595,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


