Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукін, М.П.-
dc.contributor.authorІгнатьєв, О.М.-
dc.date.accessioned2018-06-15T08:52:41Z-
dc.date.available2018-06-15T08:52:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захистуru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7055-
dc.language.isoukru_RU
dc.relation.ispartofseries26;-
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ ЗА РАХУНОК ІМІТАЦІЇ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ СПРИЙМАННЯ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇru_RU
Розташовується у зібраннях:Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту № 26-2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Букин 14-20.pdf484,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.