Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorКоккей, Катерина Анатоліівна-
dc.date.accessioned2018-11-07T17:34:45Z-
dc.date.available2018-11-07T17:34:45Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationСучасний стан розвитку екстремальної та кризової психології: матеріали IV Міжнародної науково-практичної кон- ференції Х.: НУЦЗУ, 2017. С. 137-139ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7507-
dc.descriptionРозглянуто питання гендерної специфіки мотивації навчання студентів та курсантів соціально-психологічного факультету НУЦЗУ.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуто питання гендерної специфіки мотивації навчання студентів та курсантів соціально-психологічного факультету НУЦЗУ.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectмотивація навчанняru_RU
dc.subjectгендерru_RU
dc.titleГендерна специфіка мотивації навчання у курсантів та студентів – майбутніх психологів ДСНСru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коккей, ушакова.pdf323,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.