Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7507
Назва: Гендерна специфіка мотивації навчання у курсантів та студентів – майбутніх психологів ДСНС
Автори: Ушакова, Ірина Михайлівна
Коккей, Катерина Анатоліівна
Ключові слова: мотивація
мотивація навчання
гендер
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Сучасний стан розвитку екстремальної та кризової психології: матеріали IV Міжнародної науково-практичної кон- ференції Х.: НУЦЗУ, 2017. С. 137-139
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання гендерної специфіки мотивації навчання студентів та курсантів соціально-психологічного факультету НУЦЗУ.
Опис: Розглянуто питання гендерної специфіки мотивації навчання студентів та курсантів соціально-психологічного факультету НУЦЗУ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7507
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коккей, ушакова.pdf323,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.