Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонтаренко, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorЦокота, Вікторія Ризванівна-
dc.contributor.authorПарфьонов, Гліб Андрійович-
dc.date.accessioned2018-11-09T11:27:45Z-
dc.date.available2018-11-09T11:27:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978 – 83 – 952000 – 0 – 7-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7522-
dc.description.abstractAdvantages of mobile learning in the accumulation, storage, analysis, on-line discussion of materials. Learn as exciting, creating a continuous learning experience that will be motivated and applied. Theoretical substantiation and implementation of the content provision of a competently oriented learning environment, rethinking of teaching methods, forms the subject experience in the learning process. Educational activities are carried out in a contextualized environment to collect relevant and significant resources and interact with teachers and mentors according to standards. Correct dimensions of mobile learning and the corresponding changes in educational activities, infrastructure, environment, student's condition and others need further study.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherKatowice School of Technologyru_RU
dc.subjectaccess to information, pedagogical approaches, mobile learning, individual peculiarities and needs.ru_RU
dc.titleProspects and problems of mobile learning.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WST_Monograph 19.pdf9,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.