Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7522
Назва: Prospects and problems of mobile learning.
Автори: Гонтаренко, Людмила Олександрівна
Цокота, Вікторія Ризванівна
Парфьонов, Гліб Андрійович
Ключові слова: access to information, pedagogical approaches, mobile learning, individual peculiarities and needs.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Katowice School of Technology
Короткий огляд (реферат): Advantages of mobile learning in the accumulation, storage, analysis, on-line discussion of materials. Learn as exciting, creating a continuous learning experience that will be motivated and applied. Theoretical substantiation and implementation of the content provision of a competently oriented learning environment, rethinking of teaching methods, forms the subject experience in the learning process. Educational activities are carried out in a contextualized environment to collect relevant and significant resources and interact with teachers and mentors according to standards. Correct dimensions of mobile learning and the corresponding changes in educational activities, infrastructure, environment, student's condition and others need further study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7522
ISBN: 978 – 83 – 952000 – 0 – 7
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WST_Monograph 19.pdf9,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.