Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимова, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorГлібко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorГречка, Ірина Петрівна-
dc.date.accessioned2019-01-10T15:17:44Z-
dc.date.available2019-01-10T15:17:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХарків: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", (НТУ "ХПІ")ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7751-00-6-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8348-
dc.description.abstractРозглянуто основні теоретичні відомості щодо принципів та методів створення віртуальних реалістичних об’єктів та сцен у популярному тривимірному редакторі 3ds Мax. Навчальний посібник відповідає програмі курсу «Комп’ютерна графіка та WEB-дизайн».ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.titleКомп’терна графіка. Створення моделей та сцен у тривимірному просторіru_RU
dc.typeBookru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Book_2018_Maksimova_Kompiuterna_hrafika.pdfОсновний текст6,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.