Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-04-17T17:45:24Z-
dc.date.available2019-04-17T17:45:24Z-
dc.date.issued2019-03-07-
dc.identifier.citationХ Міжнародна конференція молодих вчених «Молоді вчені 2019 – від теорії до практики» (07 березня 2019 р., м. Дніпро, Україна): Упорядники: Хохлова Т.С., Ступак Є.О. – Дніпро, 2019. – С. 247-250.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871-
dc.description.abstractЗвернення до модульного підходу дозволяє переглянути функцію кожної дисципліни, взаємодія всередині модуля та модуля в рамках блоку. Таке твердження пояснюється тим, що саме інтеграційні міждисциплінарні зв'язку можуть забезпечити логічність освітнього процесу та виступають як необхідна умова для створення єдиного предметно-проблемного поля.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ "Дніпровський освітній центр"ru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectмодульна системаru_RU
dc.subjectпроцес євроінтеграціїru_RU
dc.titleПроблемні питання модульної системи підготовки студентів у системі вищої освіти Україниru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мол-Вчен-2019-Дніпро-Вавренюк-ДрукСтаття.pdf726,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.