Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871
Назва: | Проблемні питання модульної системи підготовки студентів у системі вищої освіти України |
Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович |
Ключові слова: | вища освіта модульна система процес євроінтеграції |
Дата публікації: | 7-бер-2019 |
Видавництво: | ТОВ "Дніпровський освітній центр" |
Бібліографічний опис: | Х Міжнародна конференція молодих вчених «Молоді вчені 2019 – від теорії до практики» (07 березня 2019 р., м. Дніпро, Україна): Упорядники: Хохлова Т.С., Ступак Є.О. – Дніпро, 2019. – С. 247-250. |
Короткий огляд (реферат): | Звернення до модульного підходу дозволяє переглянути функцію кожної дисципліни, взаємодія всередині модуля та модуля в рамках блоку. Таке твердження пояснюється тим, що саме інтеграційні міждисциплінарні зв'язку можуть забезпечити логічність освітнього процесу та виступають як необхідна умова для створення єдиного предметно-проблемного поля. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мол-Вчен-2019-Дніпро-Вавренюк-ДрукСтаття.pdf | 726,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.