Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871
Назва: Проблемні питання модульної системи підготовки студентів у системі вищої освіти України
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Ключові слова: вища освіта
модульна система
процес євроінтеграції
Дата публікації: 7-бер-2019
Видавництво: ТОВ "Дніпровський освітній центр"
Бібліографічний опис: Х Міжнародна конференція молодих вчених «Молоді вчені 2019 – від теорії до практики» (07 березня 2019 р., м. Дніпро, Україна): Упорядники: Хохлова Т.С., Ступак Є.О. – Дніпро, 2019. – С. 247-250.
Короткий огляд (реферат): Звернення до модульного підходу дозволяє переглянути функцію кожної дисципліни, взаємодія всередині модуля та модуля в рамках блоку. Таке твердження пояснюється тим, що саме інтеграційні міждисциплінарні зв'язку можуть забезпечити логічність освітнього процесу та виступають як необхідна умова для створення єдиного предметно-проблемного поля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8871
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мол-Вчен-2019-Дніпро-Вавренюк-ДрукСтаття.pdf726,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.