Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПромська, Альона Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-06-19T21:49:50Z-
dc.date.available2019-06-19T21:49:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту: матеріали міжнародної науково- практичної конференції молодих учених. – Харків: НУЦЗУ, 2019. – С. 292.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9113-
dc.descriptionТези присвячені методиці викладання української мови як іноземноїru_RU
dc.description.abstractТези присвячені методиці викладання української мови як іноземної. Наголошено, що під час вивчення української мови як іноземної студентами та курсантами сфери ДСНС важливим залишається комплексний підхід до вивчення мови як лінгвістичної системи. Під час навчання формується лексична компетенція мовця як частина комунікативної, що дозволяє студентам- іноземцям не тільки успішно опановувати українську мову, а й вивчати базові дисципліни, формуючи професійну компетенцію, адже на основі набутого загального лексичного запасу та опанування українською мовою на достатньому для спілкування рівні можна успішно засвоювати термінологію ДСНС.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectУкраїнська мова як іноземна, методика викладання, лексична компетенція, працівники сфери ДСНСru_RU
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДСНС У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ .pdfТези присвячені методиці викладання української мови як іноземної338,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.